קווים מנחים להערכת קורס / מתרגל / מרצה

הדרישה הראשונה מקורס טוב היא ניהולית:
תפקיד המתרגל:
תפקיד המרצה:
להרצאה יש ערך מוסף / חינוכי חשוב מאוד: מטרתה לקרב את הסטודנט להווית המחקר.

דגשים:
הבחינה:
בחינה טיפוסית יכולה (לדוגמה) לכלול שלוש שאלות:
אחת מהתרגילים, אחת וריאציה, ואחת חדשנית עם "עוקץ".

המטרה של אתר הקורס:
יצירת מצב שגם אם יש מתרגל/מרצה חדש או לא מוצלח עדיין תקבלו את החומר ברמה הנדרשת דרך אתר הקורס במוד של "אוניברסיטה פתוחה", ותוכלו לעבור את הקורס בהצלחה.  כמו כן הודות לפורום תקבלו שרות טוב יותר מסגל ההוראה ומהאדמינסטרציה.


היעדים הנוכחיים של ועדת הוראה

התפיסה של יו"ר ועדת הוראה:

יעדים שכבר הושגו: 

יעדים שעדיין לא הושגו:

(*)
למרבה הצער איני בטוח שהמתרגלים פותרים נכון או יעיל את התרגילים. אין למרצים את היכולת במציאות הנוכחית לבצע בקרה של תרגילים ופתרונות. מה שצריך לעשות זה לייצר database של פתרונות שידובגו בהדרגה. על מנת שזה יתבצע חייבים לקבוע סטנדרט. הסטנדרט היחיד שקיים לכתיבת מתמטיקה הוא LATEX (או בתוך קובץ ASCII או בתוך קובץ HTML). ללא סטנדרט תהליכי ה-debugging ובניית ה-database לא יוכלו להתממש.



הנחיות לאסיסטנטים - ע"פ החלטת ועדת הוראה