ההוראה בסמסטר הקרוב תהיה מקוונת. מדיניות הקורס עודכנה בהתאם.
ההרצאות יינתנו בזום. יש גם הרצאות מוקלטות של שנים קודמות.
אני אנסה מספר אסטרטגיות ונחליט בסוף השבוע הראשון על האסטרטגיה
העדיפה
(תצטרכו ליידע אותי מי מייצג את הכיתה לצורך
קבלת החלטות).
בשבוע הראשון יש רק הרצאות ותרגילי בית:
- יום ב - שעה ראשונה - הרצאה (01) - זום.
- יום ב - שעה שניה - הרצאה (03) - שמיעת הקלטה (53 דקות).
- יום ב - שעה שלישית - התכנסות בזום לצורך שאלות והמשך.
- יום ב - שעה רביעית - הרצאה (04).
- יום ג - שעתיים - הרצאה (05).
- הסט הראשון של תרגילי הבית - תרגילי חזרה.
בהמשך הדרך הרצאות ותרגולים סדירים + פרזנטציות של פתרונות:
- יום א - פרזנטציות שלכם (החל מהשבוע השלישי)
- יום ב - תירגול + הרצאה
- יום ג - הרצאה
בכל שבוע יש מספר מסוים של תרגילים שצריך לפתור (טיפוסית כ-3 תרגילים
בשבוע).
התרגילים שאתם פותרים הם בבחינת "מרתון" שמכין אתכם לבחינה (רובם
הופיעו בבחינות קודמות).
את התרגילים צריכים לפתור, לבדוק, ולהגיש (סרוק) במודל, כולל דיווח
של תוצאות הבדיקה.
תוצאות הבדיקה העצמית היא בשביל עצמכם (אין טעם לרמות - הם לא
נילקחים בחשבון בציון הסופי).
תוצאות הבדיקה העצמית ישמשו את סגל ההוראה
לצורך בקרה על "מצב העניינים" בקורס.
בנוסף לפתרון תרגילים על בסיס שבועי, תהיה הרשמה לביצוע מטלת הגשה.
בררת המחדל היא עבודה בזוגות - כל זוג יהיה ממונה על שאלה אחת מתוך
טבלת השאלות שיפרסם המתרגל.
הפרזנטציה תוגש ב-LATEX - קובץ tex וקובץ pdf
חובה להשתמש בפורמאט tex של תרגיל לדוגמה שנמצא בדף ההגשה ולודא
העלאה תקינה של הקבצים.
הפרזנטציה עצמה תבוצע פרונטלית (באמצעות זום) על פי לוח שיבוצים
שמנהל המתרגל.
כל פרזנטציה היא 40 דקות (20+20 לכל סטודנט) - אפשר לשריין
מספר דקות לשאלות של הכיתה.
הפרזנטציה תוקלט. הציון של הפרזנצטציה נקבע על ידי המתרגל (אם יש
צורך - בהתיעצות עם המרצה).
כבררת מחדל מבנה הבחינה יהיה כמו בשנים קודמות (3 שאלות 6 שעות, שאלה
ראשונה חדשה לחלוטין ושאלה שלישית ממוחזרת לחלוטין).
אם הבחינה מקוונת אז היא תכלול רק שתי שאלות
"חדשות". הפתרון הסרוק יוגש לאחר 4 שעות.
המרצה יפרסם פתרון באופן מיידי.
הסטודנטים יקבלו פרק זמן נוסף לצורך הדפסה נקייה (במודל) של
התשובות הסופיות שהם סרקו, כולל בדיקה עצמית.
המרצה והמתרגל יתנו ציון על סמך בדיקה של התשובות הסופיות, תוך
השוואה לגרסא המקורית שנסרקה.
הדרך שבה מתבצעת בחינה בקוונטים2 (מאז ומתמיד וגם השנה) היא
כדלהלן:
כל שאלת מבחן אמורה להיות פתירה בפרק זמן של שעה אבל אני נותן שעתיים
פר-שאלה.
בתחילת המבחן אני מבצע "הקראה פומבית" של השאלות ודיון שמטרתו לודא
את הבנת הנקרא של הסטודנטים.
אחר כך כל סטודנט עובד לבד ללא הפרעות על המבחן.
הסטודנטים יכולים להביא למבחן את תקצירי ההרצאה - זה מבחינתי כמו "דף
נוסחאות".
החל מהשנה הקודמת יש סימולצית מבחן בשבוע
הרביעי של הקורס (ראו תכנית קורס).
Lectures:
תפקיד המרצה
- The students should be familiar with the course plan.
- All the lectures are documented in the lecture
notes.
- It is recommended to read the relevant sections before
each lecture.
Exercises and Declarations:
דיון בפורום לגבי שיטת האמון
- The students are required to solve problems from the
Exercises Pool.
- The problems that should be solved are all in "exam
style"
- The submission schedule is available (links in the main
page)
- You are required to report your performance during the
semester
A = פתרתי בעצמי בלי להסתכל בפתרון וקיבלתי תשובה נכונה
B = פתרתי בעצמי אבל קיבלתי תשובה עם שגיאות
C = לא הצלחתי לפתור עצמאית, נאלצתי להעזר בפתרון
התרגילים שאתם פותרים הם בבחינת "מרתון" שמכין אתכם
לבחינה.
רב השאלות לקוחות מבחינות של שנים קודמות או מהוות חומר גלם לבחינות
עתידיות.
הציונים שאתם נותנים לעצמכם בטופס ההגשה אינם נכנסים לחישוב הציון
בקורס,
כך שאין טעם לרמות! פתרון לא עצמאי ובדיקה לא אמינה תזיק לכם.